och lite till...

Har hittat ett nytt favvo märke "Maison Scotch" som kommer från Amsterdam. Riktigt tuffa kläder lite marint och miltärtinspirerade är dem. Jag fastnade för de här byxorna som jag längtade efter i en vecka. Sen så slog jag till. 1399kr från Mq. Provade dem här hemma igår men är inte säker på om jag tagit rätt storlek. De kasa lixom upp i benen när jag sitter så jag undrar om de inte är för korta. Ska åka ut och prova en sorlek större och se om de blir mycket skillnad. Den större storleken var väldigt baggy så jag får överväga det.

Framifrån

 

Bakifrån

 

Från sidan

 

Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: jenny

ohh niice, jag gillar ju när det är lite haremsbyxa över det!

2011-04-04 @ 22:02:03
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0