Nytt i garderoben

 

 
En grön/grå sköning från Zoul. Som jag gjorde ett riktigt grymt klipp på enligt mig men som sedan visade sig inte vara ett klipp eller ja, det beror på hur man ser det. Hade kollat in jackan och trånat efter den. Jackan kostade 1799kr enligt prislapp. Mycket pengar. Kom hem och såg att vi hade en kupong på 200kr som man fick i rabatt om man köpt en jacka för över 599kr. Då bestämde jag mig. Åkte sedan ut och skulle köpa den. Hon slog in jackan och sa priset, jag hörde inte rktigt vad hon sa och la sedan fram kupongen. Då sa biträdet, ja då blv det 1099kr. Och ni som kan räkna ut den matematiken så blev det 500kr mindre än planerat. Jag betalade snabbt som fan och gick ut väääldigt nöjd med mitt fynd. När jag sedan vid ett annat tillfälle går in På Mq kollR Jg ju givetvis vad det står på prislappen. Dennagång hade de märkt om dem och mycket riktigt stod där ni 1299kr. Så enligt mig själv tjänade jag ju 500kr eftersom jag förväntat mig 1599kr med kupongen.


Kommentarer
Postat av: jenny

hihi jag håller med dig, klart du tjänade 500kr på att köpa jackan :D

sketa snygg är den också!

2011-04-04 @ 20:24:44
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0