i solen

Spenderade den tidigare delen av lördagen i solen sittandes på Inom mat och bars uteservering. Vilket underbart väder det var, satt säkert där i närmare tre timmar. Det blev lunch, club sandwich, kaffe på maten och sedan något mer svalkande vilket i mitt fall fick bli en cola eftersom min envisa förklylning kommit tillbaka igen med halsont, täppt och allmänt ont i kroppen. Undrar när fan man ska få känna sig frisk igen. Det tar så jävla mycket enegi att aldrig få känna sig frisk, usch!

 

En clubsanwich med avocado blev det.

 

Lapade lite sol, D´s kompis var på besök.

 

Kände mig helt febrig efter att ha suttit i solen, men jag ska inte klaga.

Senare delen av lördagen spenderades hemma hos Louise och Pierre i deras fin fina lägenhet i Ödåkra. Helt ny och sjukt fräch och med en jättestor balkong med eftermiddags sol. Där bjöds det på fläskfilé med svamprisotto, citronglass med limonchello, kaffe och choklad. För mig som körde blev det vatten men de andra drack vin och öl. En mycket trevlig kväll! Så ska en lördag se ut!

 


 
En blomma måste man ju komma med :)


Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar limoncello, så otroligt gott. det där lät inte fel och inom är ju väldans trevligt!!

2011-04-14 @ 23:01:00
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0