Kvällsseminarium

Idag har jag haft en skön förmiddag hemma, för en gångs skull. Har suttit och läst arbeten inför opponeringen imorgon. Ska snart iväg till L så att vi kan förbereda oss för vår opponering sedan ska vi iväg på kvällseminarium. Fy för vad tråkigt säger jag bara det börjar 17.00 och slutar 20.00, så jag är väl hemma lite över nio eftersom jag har bil. Men hädanefter kommer jag att vara hemma vid tio tiden när det är kvällseminarium eftersom tågen går fucked up på kvällen.

Sitter just nu och lyssnar på melodifestivallåtar som jag fick av D igår. En favorit (förutom Bengtzing) är Sanna Nielsens "Empty rooms" skit skön såhär böle låt ni vet ;)

Hej hopp nu måste jag läsa vidare om det ska bli ngt vettigt av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0